maandag 21 april 2014

Nieuw DT lid van het maandproject.

Hallo dames,

Het gaat maar door hier op het moment want ik mag mij ook als nieuwe DT-er aan jullie voorstellen en dat doe ik met heel veel plezier.
Ik ben dus José Wiggers en al 30 jaar getrouwd met Alfons. We hebben 3 kinderen, 2 meiden van 25 en 21 en een zoon van 22.



Ik ben door Mary en Anneke gevraagd om de maandprojectjes (tijdelijk) over te nemen en daar heb ik niet over na hoeven denken. Ik voel me vereerd en ben blij dat ik dit mag gaan doen.

Zowel Anneke als Mary ken ik al wat langer doordat ik werk bij Creashop Duymelot in Raalte. Ik
heb daar natuurlijk een superbaan en wie van ons zou dat nu niet willen.
Sinds december ben ik voorzichtig begonnen met mijn eigen blog omdat ik het leuk vind om de dingen die ik maak te delen met anderen. Natuurlijk is het nog veel leuker om deze uitdaging aan te gaan.
Groetjes José
mijn blog is: http://josecreatief.blogspot.nl/

Welkom bij het DSCC team, José. Op 23 april is het eerste project van José te zien.

Dames, er is nog steeds een challenge bij DSCC gaande. Je kun mee doen tot 29 april 18.00 uur. Klik voor de juiste pagina >> hier>>.

http://lovelycards.nl/

Stelt een prachtige, toepasselijke prijs beschikbaar!

Groetjes Anneke






3 opmerkingen: