maandag 3 februari 2014

Nieuwe designer Maria.

Goedemorgen allemaal,

We hebben een nieuwe designer gevonden en dat is Maria. Maria is ook al een keer gastdesigner bij ons geweest en ze is heerlijk veelzijdig in haar stempel keuze. Dat is voor DSCC helemaal leuk omdat je bij ons alle stempels mag gebruiken mits deze door je zelf zijn ingekleurd.

Maria stelt zich nu even aan jullie voor.



Mijn naam is Maria Loyen en ik ben 48 jaar.
Samen met mijn man en 2 kinderen, wonen we in het mooie Limburg.
In het dagelijkse leven ben ik leerkracht op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen.
Dit doe ik al 25 jaar met veel plezier.
Graag ben ik creatief bezig. Ik heb al van alles gedaan, maar kaarten maken is toch wel mijn grootste hobby.
Vooral het inkleuren van afbeeldingen doe ik graag.
Ik hou van variatie en gebruik dan ook steeds verschillende stempels om in te kleuren.
Ik vind het erg leuk dat ik gevraagd ben en dat ik mag plaats nemen in dit geweldige team.
Ik heb een eigen blog http://kreatiefhoekje.blogspot.com.
Dus al je het leuk vindt om te volgen wat ik zoal maak kom dan gezellig langs.
Groetjes Maria.

Maria leuk dat je JA hebt gezegd. Op een goede samenwerking en dat je je snel thuis voelt bij DSCC!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Anneke.

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat leuk om te lezen dat Maria een plaatsje in jullie designteam heeft gekregen, ze maakt prachtige kaartjes. Maria gefeliciteerd en veel suc6

    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Maria! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen